فقط اس ام اس

بیا اس ام اس

فقط اس ام اس

بیا اس ام اس

اس ام اس های عاشقانه


اس ام اس های عاشقانه

 

باور کن

“من” تنهاترین ضمیر دنیاست و “ او ” خوشبخت ترین ضمیر دنیا

چون “ تو ” را دارد . . .

.

.

.

سخت است

“او” کردنِ “تویى” که همه زندگى “من” بود !

.

  ادامه مطلب ...

فرهنگ استفاده از موبایل به سبک خودمانی



فرهنگ استفاده از موبایل به سبک خودمانی
 

فرهنگ استفاده از ابزارها و سرویس های تکنولوزیک ، مورد بسیار مهمی است که همواره بسیاری از مردم خواسته و یا ناخواسته درگیر و دست به گریبان عدم رعایت آن هستند .

 

این روزها که استفاده از این ابزارها که مهمترین آنها موبایل ، تبلت و لپتاپ بسیار شایع شده جدا از آگاهی چگونگی استفاده فنی از این ابزار ها ، فرنگ رفتاری آن بسیار مهم و قابل توجه است ، که زیر پا گذاشتن آن در بسیاری از جوامع ، بی ادبی و بی احترامی به حساب می آید .

امروز به شرح چند مورد از رفتارهای شایع و نادرست میپردازیم (البته به زبان طنز)

بیائیم چند مورد رو با لحن خودمانی دور هم مرور کنیم !

 

 

 
ادامه مطلب ...

جوک های دانشجویی


جوک های دانشجویی


 

    مکان خوابگاه:نوبت کیه چایی دم کنه
    بچه ها:کی چایی میخوره تو این گرما؟
    وقتی من با لیوان چایی میام تو اتاق
    بچه ها:نمیدونی چهار نفریم یه لیوان چایی دم کردی بیشعور؟

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- 

 

    تازه میفهمم موفق باشید استاد آخر برگه امتحانی جواب همون
    خسته نباشید هاییه که وسط درس دادنش میگفتیم

 

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
 

 

      ادامه مطلب ...

خنده بازار


خنده بازار




بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه

منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند

یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!

.

.

.

من از بچگی ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون

میگفتم این ستاره منه وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست 

.

.

.

  ادامه مطلب ...